لینک کوتاه https://gamemo.ir/bp/s7mex
آموزش حرفه ای بازی فوتبال PES
آموزش

آموزش حرفه ای بازی فوتبال PES

در این مقاله می توانید آموزش های PES را که کمیاب هستند و از تجربیات گیمرهای حرفه ای هستند را مطالعه نمایید.

ترفندهای حرفه ای شدن در بازی فوتبال PES

 

 

PES یکی از سبک های بازی محبوب و پرطرفدار فوتبال می باشد، مسابقات این بازی هیجانی و دوست داشتنی را می توان در تمام کلوب های بازی دنیا و در سیستم های شخصی بصورت تکی و یا گروهی (تا ده بازیکن) انجام دهید. در آموزش حرفه ای بازی فوتبال PES  می توانید ترفندهای PES را که کمیاب هستند و از تجربیات گیمرهای حرفه ای هستند را مشاهده کنید.

 

هرساله نسخه های متفاوتی از این گیم محبوب برای علاقه مندان منتشر می شود و هر روز به طرفدران این بازی محبوب اضافه می شود، شاید برای اینکه بتوانید در این بازی بصورت حرفه ای تری نزد رقبای خود به بازی بپردازید آشنایی با برخی از تنظیمات ترکیب و ترفندهای بازی که خیلی از PES بازها از آن بی خبرهستند کمک زیادی در نحوه مدیریت یا آنالیز بازی شما با رایانه یا دوستانتان بنماید.

 

آشنایی با دکمه های مربوط به جوی استیک در بازی PES :

قبل از هر چیزی لازم است با دکمه هایی جوی استیکی در بازی PES کاربرد دارند ، آشنا شوید. این شکل را به خاطر بسپارید . تا در ادامه آموزش به آن مراجعه کنید.

 

آشنایی با دکمه های مربوط به جوی استیک در بازی PES

 

آشنایی با تنظیمات مربوط به ترکیب تیم در PES :

پس از انتخاب تیم خود و مراجعه به منوی Game Plan قبل از شروع بازی می توانید تمام تاکنیک های فوتبالی خود را بر روی ترکیب تیم در این بازی محبوب به نمایش بگذارید.

 

آموزش چیدن مناسب ترین ترکیب تیم در pes

 

 

 

اموزش دفاع و توپ گیری در PES

کنسول های بازی باهوش تر و نسخه های بازی PES هم به مرور زمان حرفه ای تر شده اند، شما می توانید همزمان با دو یار خود در بازی دفاع کنید.

 

هنگامی که توپ دست حریف می باشد، با  می توانید بازیکن دیگری را که فلش کمرنگ دارد را به سمت توپ بفرستید و خودتان هم بازیکن فلش قرمز رنگ را با فلش های سمت، حرکت دهید. در حالی که این یک روش بسیار مؤثر برای بدست آوردن توپ است ، اما به طور بالقوه می تواند منجر به فضاهای بزرگی شود که حریف شما سوءاستفاده کند. در مواردی شما باید با یارگیری دفاع محکم را انجام دهید (بازیکن خود را جلوی توپ حریف نفرستید)، بازیکن خود را در شرایطی جلو بکشید که تنها نیاز به توپ گیری دارید.

 

حتی بهتر است در مواقعی اینکار را به خود کامپیوتر واگذار کنید و خودتان تنها بازیکن فلش قرمز رنگ را به عقب و جلو بکشید و فضاها را ببندید.

 

همچنین گرفتن دکمه R2 (کلید ۹) به همراه علامت  (کلید ۱۳) ، خیلی بهتر توپ را از بازیکن حریف بگیرید، تنها در مواقعی اینکار را انجام دهید که در روبروی حریف پا به توپ قرار دارید. ولی توصیه می کنیم با همان  خالی عملیات توپ گیری را انجام دهید.

 

همچنین گرفتن همزمان  +  می تواند در مواقعی که توپ در دست حریف می باشد ، دو بازیکن تیم شما را به سمت بازیکن تیم حریف بفرستد و با این کار پرس بیشتری را انجام دهید ولی حریف می تواند از فضاهای خالی با پاسکاری تند استفاده کند.

 

آموزش تله آفساید در PES

برای مدتی کوتاه خط دفاعی را بیشتر از میدان خارج کنید. توجه داشته باشید ، بسته به زاویه جانبی / دوربین ممکن است کنترل ها تغییر کنند. برای این منظور وقتی حریف در حال حمله است و دفاع در دستان شما دکمه R3 (کلید های ۱۵ و ۱۶) را به داخل فشار دهید را دوبار پشت سر هم فشار دهید. یا می توانید اگر تمرکز بالایی در این بازی دارید با نگاه کردن به نقشه که در وسط صفحه نمایش داده می شود بازیکن خود را جلو بکشید تا خودتان تله آفساید را ایجاد نمایید. همچنین PES بازهای حرفه ای از مربع پایین بازی که تمام بازیکنان را نشان می دهد ، آفساید گیری را بطور سریعی انجام می دهند که البته در مسابقات بین المللی این قابلیت وجود ندارد.

 

رد نشدن توپ از دیوار دفاعی

رد نشدن توپ از دیوار دفاعی

بازیکنان در دیوار دفاعی می توانند پرش کنند، کافیست دایره را فشار دهید یا مربع را فشار دهید. دایره بیشترین پرش را دارد، مربع پرش کمتری دارد و ضرب در باعث می شود از پرش جلوگیری شود. هنگامی که بازیکن پشت توپ ایستاده است شما بایستی مریع یا دو دایره را  در زمان ضربه زدن به توپ نگه دارید. (این کار در صورت زود انجام شدن ممکن است خطرناک باشد و باعث رد شدن توپ از دیوار دفاعی بشود، بهتر است R2 را نگه دارید و یا R3 را به داخل فشار بدهید)

 

برای زدن ضربه های ایستگاهی با دو نفر و یا شروع بازی در اوایل نیمه با دو بازیکن ، کافیست دکمه های L1 و فلش بالا (یک بار یا دو بار) را فشار دهید. خواهید دید دو بازیکن پشت توپ قرار می گیرند و می توانید در این حالت از سر توپوپ هم برای فریب دیوار دفاعی استفاده کنید. برای گل کردن ضربات ایستگاهی باید توپ را بین فضای خالی بازیکنان با فلش گیری مناسب قرار دهید و شوت را تا ۵۰ الی ۶۰ درصد پر کنید.

 

همچنین ترفند دیگر در گل نخوردن از ضربات ایستگاهی پشت محوطه جریمه ، سوییچ کردن روی دروازه بان می باشد. برای اینکار کلید L1 را به همراه کلید R3 که در شکل بالا دکمه (۱۶ و ۱۵) می باشد را فشار دهید تا روی دروازبان سوییچ کنید و با فلش های جهت دار آن را در هنگام ضربه به سمت توپ برای مهار ضربه هدایت کنید.

 

خوشحالی پس از گل در PES

خوشحالی پس از گل در PES

پس از به ثمر رساندن یک گل ، می توانید بازیکن خود را با استفاده از آن کنترل کنید و با فشار دادن L1 یا L2 یک شادی گل جالب را انجام دهید. (دکمه R3 هم می شود) برخی از بازیکنان را به یک مکان خاص در زمین ببرید تا آنها جشن خلاق خود را انجام دهند. در حالت های CO-OP ، جشن های بی نظیری وجود دارد که باید همراه سایر بازیکنان انجام شود ، بنابراین بر اساس آن برنامه ریزی کرده و از نمایش لذت ببرید.

 

در طول مسابقات رقابتی آنلاین و آفلاین PES ، به شما اجازه داده می شود در هر مسابقه یک جشن گل غیرقابل تحمل داشته باشید.

 

معرفی انواع پاس در بازی فوتبال PES

شما می توانید وفتی صاحب توپ هستید پاس های فنی ، عمقی و بلند را به سایر بازیکنان خود ارسال نمایید. در اینجا به معرفی انواع پاس هایی که می توانید به هم تیمی های خود بدهید اشاره خواهیم کرد.

 

✖ + R2 : این نوع پاس یکی از بهترین روش های پاسکاری بین بازیکنان می باشد. وقتی با R2 پاس می دهید بازیکنی که توپ را می فرستد خودش هم رو به جلو فرار می کند و تیم هجومی می شود. همچنین این نوع پاس بسیار تکنیکی ارسال می شود و احتمال رسیدن توپ را چندبرابر از پاس معمولی افزایش می دهد. ناگفته نماند از R2 در هنگام پاس های عمقی () ، پاس های بلند (O) و کشیدن کرنر ها هم می توانید استفاده نمایید. البته سعی کنید با مدافعان خود این نوع پاس را ندهید. این پاسکاری را می توانید از خط هافبک خود شروع کنید.

 

✖ + L1 : اگر دکمه L1 را هنگام زدن پاس  () بگیرید ، پاس شما بصورت سریعتر و  نسبتا بلند ارسال می شود. همچنین برای ارسال پاس های عمقی هوایی L1 + ∆ را فشار دهید. همچنین گرفتن دکمه L1 در هنگام سانتز کشیدن یا نیاز به پاس بلند (O) باعث ارسال پاس های تیز قوس دار می شود.


آیا pes 2024 اومد؟ مقاله pes 2024 کی میاد؟ را مطالعه نمایید.
 


نرم افزار گیم مو، نرم افزار مدیریت گیم نت تحت وب است. برای تهیه و اطلاعات بیشتر نرم افزار مدیریت گیم مو بر روی لینک کلیک نمایید.


0 دیدگاه

لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید
ورود ثبت نام

اشتراک گذاری