لینک کوتاه https://gamemo.ir/bp/su2vp
آیا بازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 و PS4 می آید؟
خبری

آیا بازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 و PS4 می آید؟

از آخرین تاریخ انتشار Baldur's Gate 3 PS5 و همچنین RPG چشمگیر Larian Studios با پورت کنسول برای PS5 و PS4 مطلع شوید.

آیا بازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 و PS4 می آید؟

آیا بازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 و PS4 می آید؟

Baldur’s Gate 3 روی PS5 یا PS4 است؟ این سوالی است که احتمالاً اکنون به ذهن بسیاری از طرفداران Dungeons and Dragons که طرفدار کنسول پلی استیشن هستند، خطور کرده است. سومین ورود استودیو Larian به سری بازی‌های RPG Baldur’s Gate اخیراً توجه زیادی را به خود جلب کرده است و تاریخ عرضه آن در ماه آگوست به سرعت نزدیک شده است.

در مورد اینکه آیا می‌توانید بازی Baldur's Gate 3 را روی پلتفرم‌های PS5 یا PS4 بازی کنید یا نه و چه زمانی را بررسی خواهیم کرد. اگر به بازی روی کنسول به عنوان راهی برای ورود به اکشن چندنفره نزدیک می‌شوید، ممکن است بخواهید نگاهی به جزئیات ما در مورد Baldur's Gate 3 Co-op و Baldur's Gate 3 بیندازید تا مطمئن شوید که همه موارد را در اختیار دارید. اطلاعاتی که نیاز دارید.

آیا بازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 یا PS4 در دسترس خواهد بود؟

بازی Baldur’s Gate 3 برای کنسول های پلی استیشن 5 عرضه می شود، اما برای PS4 در دسترس نخواهد بود. اگر از نسل قبلی پلی‌استیشن هستید، همیشه می‌توانید به بازی Baldur’s Gate 3 در Steam یا Baldur’s Gate 3 در کنسول‌های Xbox مانند Xbox Series X نگاه کنید. هیچ برنامه‌ای برای انحصار پلتفرم بازی وجود ندارد.

 

اخیراً تغییراتی در تاریخ انتشار Baldur’s Gate 3 اعلام شده است. به دلیل مشکلات فنی در حال انجام، نسخه برای PC و انتشار برای PS5 تقسیم شده است. در حالی که راه اندازی رایانه شخصی در حال حاضر زودتر از آنچه در نظر گرفته شده بود انجام می شود، تاریخ انتشار PS5 متأسفانه باعث شده تا به 6 سپتامبر بازگردد. برای بازیکنانی که نسخه‌های لوکس یا کلکسیونر را پیش‌سفارش کرده‌اند، همچنان باید با دسترسی زودهنگام ۷۲ ساعته در دسترس باشد. این بدان معناست که بازیکنان پلی استیشن باید کمی بیشتر صبر کنند تا وارد بازی شوند.

 

این شامل همه چیزهایی است که در مورد Baldur’s Gate 3 در PS5 و PS4 می دانیم. در حالی که برخی از این اخبار ممکن است ناامید کننده باشد، بازیکنان پلی استیشن همچنان می توانند در نهایت بازی الهام گرفته از D&D را بدست آورند. اگر می‌خواهید بینش بیشتری در مورد بسیاری از جنبه‌های مختلف گیم‌ پلی و داستان، مانند همه شاهکارهای مختلف Baldur's Gate 3 و مسابقات مختلف Baldur's Gate 3 داشته باشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم.


0 دیدگاه

لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید
ورود ثبت نام

اشتراک گذاری