لینک کوتاه https://gamemo.ir/bp/kepnp
پلی استیشن ۶ کی میاد؟
خبری

پلی استیشن ۶ کی میاد؟

شایان ذکر است که سونی کار بر روی PS4 را در سال 2008 آغاز کرد و پنج سال بعد معرفی شد. کار بر روی PS5 پنج سال قبل از راه اندازی آن در سال 2020 آغاز شده بود. بنابراین، پلی استیشن 6 در مسیری قرار دارد که در اوایل سال 2027 عرضه شود.

آیا پلی استیشن 6 به زودی عرضه می شود؟

همه شایعات، تاریخ انتشار مورد انتظار و موارد دیگر مورد بحث قرار گرفت.

پلی استیشن 6 نسل دهم کنسول بازی ویدیویی خانگی سونی خواهد بود. زمانی که در آینده عرضه شود، جایگزین PS5 خواهد شد. این دستگاه بازی 500 دلاری در حال حاضر بیش از دو سال از عمر آن می گذرد و گیمرها انتظار دارند در سال 2023 یا 2024 در اواسط چرخه به روز شوند. با این حال، جامعه بازی در حال حاضر به چند افشاگری که در اینترنت ظاهر شده است جلب شده است.

 

سونی پلی استیشن 6 ممکن است شبیه هیچ کنسول بازی دیگری باشد که تا به حال عرضه نشده است.

سونی پلی استیشن 6 ممکن است شبیه هیچ کنسول بازی دیگری باشد که تا به حال عرضه نشده است

اگر احساس می‌کنید که PS5 یک گام بزرگ نسبت به نسل آخر است، کنسول آینده چیزی کمتر نخواهد بود. فکر کردن به این موضوع احمقانه است، به خصوص با توجه به سرعت بالای پلی استیشن 5 برای یک ماشین بازی.

کنسول نسل فعلی می‌تواند همه بازی‌های مدرن را با وضوح ۴K و با روشن بودن ردیابی پرتو اجرا کند. PS6 آینده ممکن است قدرتمندترین رایانه های شخصی بازی را بدون عرق کردن به سطح کند.

PS6 چه زمانی وارد بازار می شود؟

PS6 چه زمانی وارد بازار می شود؟

سونی هنوز هیچ یک از جزئیات مربوط به تاریخ عرضه پلی استیشن 6 را تایید نکرده است. با این حال، با نگاهی به مسیرهای گذشته شرکت، می‌توانیم حدس بزنیم که چه زمانی باید به بازار عرضه شود.

پلی استیشن 4 در سال 2013، شش سال پس از عرضه جهانی نسخه قبلی خود، عرضه شد. PS5 هفت سال بعد در سال 2020 معرفی شد. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که فاصله زمانی مشابهی بین کنسول‌های نسل نهم و دهم از غول فناوری ژاپنی نیز وجود داشته باشد.

 

ما انتظار داریم که این کنسول در کمترین زمان ممکن در سال 2027 عرضه شود. همه گیر شدن و رکود متعاقب آن آسیب چندانی به فروش PS5 وارد کرده است. بنابراین، سونی ممکن است عرضه آتی را نیز یک سال به تعویق بیاندازد.

همانطور که در فهرست مشاغل سال 2021 که برای استخدام مهندسان برای این پروژه قرار داده شده بود، این شرکت در حال حاضر روی توسعه PS6 سونی کار می کند. شایان ذکر است که سونی کار بر روی PS4 را در سال 2008 آغاز کرد و پنج سال بعد معرفی شد. کار بر روی PS5 پنج سال قبل از راه اندازی آن در سال 2020 آغاز شده بود. بنابراین، پلی استیشن 6 در مسیری قرار دارد که در اوایل سال 2027 عرضه شود.

 

ویژگی های مورد انتظار پلی استیشن 6

ویژگی های مورد انتظار پلی استیشن 6

 

با شروع ویژگی‌های واضحی که از کنسول نسل بعدی انتظار داریم، یک رابط کاربری به روز شده و یک طراحی فقط دیجیتالی باید در هسته PS6 باشد. با توجه به محبوبیت فروشگاه‌های پخش آنلاین و بازی‌های آنلاین، این امر بی‌معنی است. بیش از 50 درصد از گیمرها نسخه‌های دیجیتالی را خریداری می‌کنند و جامعه رایانه‌های شخصی چند سالی است که به فرمت فقط دیجیتالی رفته است.

علاوه بر این، کنسول آینده پلی استیشن 6 باید دارای سخت افزاری باشد که قادر به اجرای بازی های ویدیویی با وضوح حداکثر 8K باشد. انویدیا از سال 2020 کارت‌های ویدیویی «با قابلیت 8K» را می‌فروشد. اگرچه سخت‌افزار رایانه‌های شخصی قادر به اجرای بازی‌ها با وضوح 7680×4320 نیست، اما قرار است در چند سال آینده همه چیز تغییر کند.

ما هیچ اطلاعات قابل اعتمادی نداریم که دقیقاً به آنچه پلی استیشن 6 ارائه می دهد اشاره کند. خیلی زود است که چیزهایی از آزمایشگاه های مهندسی سونی به بیرون درز کند. تمام ویژگی هایی که در بالا مورد بحث قرار گرفت فقط حدس و گمان هستند.

 


آیا PS5 کپی خور شده است؟ مقاله پلی استیشن ۵ هک شد را مطالعه کنید.


0 دیدگاه

لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید
ورود ثبت نام

اشتراک گذاری