لینک کوتاه https://gamemo.ir/bp/gx95h
لیست مکان های موجود در بازی جی تی ای ۶ فاش شد
خبری

لیست مکان های موجود در بازی جی تی ای ۶ فاش شد

طبق اطلاعاتی که به تازگی از جی تی ای 6 فاش شده، این محصول راکستار دارای طیف گسترده‌ای از لوکیشن‌ها و مکان های مختلف و متنوع است.

طبق اطلاعاتی که به تازگی از مورد‌انتظار‌ترین بازی تاریخ یعنی جی تی ای ۶ فاش شده، این محصول راکستار دارای طیف گسترده‌ای از لوکیشن‌ها و مکان های مختلف و متنوع است.

 

یکی از ویژگی‌ها و نقاط قوت سری GTA که توانسته میلیون‌ها بازیکن را مجذوب خود کند، دنیای وسیع و گسترده این مجموعه است. هر یک از بازی‌های جی تی ای زمینه‌ای را فراهم می‌کنند که بازیکنان بتوانند در مکان های مختلفی گشت و گذار کنند. حال به نظر می‌رسد راکستار قصد دارد در بازی GTA VI این جنبه را بیش از پیش گسترش داده و بزرگ‌ترین شهر تاریخ سری Grand Theft Auto را با صدها مکان مختلف در دسترس قرار دهد.

در حال حاضر ۱۰ سال از انتشار جی تی ای ۵ می‌گذرد. اگر‌چه بازی جدید این مجموعه لزوما در تمام این مدت در حال ساخت نبوده، اما Rockstar از سال‌ها پیش مشغول کار روی این اثر است. بنابر‌این انتشار غیر‌رسمی اطلاعات و لو رفتن جزئیات مختلف از GTA ۶ چندان غیر‌منتظره و عجیب نیست. در سال‌ها و ماه‌های اخیر موارد بسیاری فاش شده که دنبال کردن تمامی آن‌ها کار سخت و دشواری است. به همین دلیل طرفداران سری جی تی ای دست به یک کار بزرگ و ارزشمند زده‌اند.

 

کاربران ساب ردیت GTA ۶ اقدام به جمع‌آوری تمامی اطلاعات لو رفته از این اثر و تنظیم یک سند بزرگ کرده‌اند که حاوی بخش‌های جالب‌توجه بسیاری است. این سند حاوی ۶۰ صفحه اطلاعات فاش شده از جی تی ای ۶ در بخش‌هایی همچون شخصیت‌ها، اسلحه‌ها و وسایل نقلیه است. با مراجعه به لینک سند نقشه ها و اطلاعات جی تی ای 6 می‌توانید آن را مطالعه کنید. از بین محتواهای این سند می‌توان به وجود ویژگی «ساختمان‌های قابل ورود» اشاره کرد.

یکی از بخش‌های سند مربوط به اطلاعات لو رفته از بازی GTA ۶، معرفی تمامی لوکیشن‌ها و مکان‌های تایید شده این اثر است. به این واسطه مشخص شده که دنیای جی تی ای ۶ به دو بخش اصلی Vice City (با الهام از شهر میامی) و Port Gellhorn (با الهام از پاناما سیتی) تقسیم می‌شود.

 

علاوه بر ایالت فلوریدا، راکستار از سایر نقاط آمریکا مثل جورجیا، مکان‌هایی را به GTA VI اضافه کرده که از بین آن‌ها می‌توان زندان و رشته‌کوه را نام برد. طبق این سند، جی تی ای ۶ دارای مکان‌های متروکه، انواع و اقسام فروشگاه‌ها، بخش‌های الهام گرفته از لوکیشن‌های واقعی و مکان‌های زیر آب خواهد بود. لیست کامل مکان های موجود در بازی جدید سری Grand Theft Auto را در زیر مشاهده می‌کنید:

داغ‌ترین اطلاعات فاش شده از GTA 6

 

داغ‌ترین اطلاعات فاش شده از GTA 6

داغ‌ترین اطلاعات فاش شده از GTA 6

داغ‌ترین اطلاعات فاش شده از GTA 6

داغ‌ترین اطلاعات فاش شده از GTA 6

 

با این وجود که راکستار به صورت رسمی ساخت بازی جی تی ای ۶ را اعلام کرده، اما این اثر هنوز رونمایی نشده است. به همین دلیل مشخص نیست که در چه زمانی و روی چه پلتفرم‌هایی منتشر خواهد شد. با این حال می‌توان مطمئن بود که با یکی از بزرگ‌ترین دنیا‌های تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی رو‌برو خواهیم بود. Rockstar با GTA ۵ و Red Dead Redemption ۲ یک بار دیگر ثابت کرد که در خلق دنیا‌ها و مکان‌های فوق‌العاده، تقریبا بی‌رقیب است.

نظر شما در مورد مکان های موجود در جی تی ای ۶ چیست؟ آیا وجود تعداد زیادی از لوکیشن‌ها و فراهم کردن زمینه ورود به بسیاری از آن‌ها موجب شده‌اند که بیش از پیش به تجربه GTA ۶ علاقه‌مند شوید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


0 دیدگاه

لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید
ورود ثبت نام

اشتراک گذاری