لینک کوتاه https://gamemo.ir/bp/nmtuy
جی تی ای ۶ کی میاد؟ GTA6
خبری

جی تی ای ۶ کی میاد؟ GTA6

بزرگترین سوالات Grand Theft Auto 6 شما در مورد نشت، تنظیمات، مکان، کاراکترها و موارد دیگر GTA 6 پاسخ داده شده است.

جی تی ای ۶ کی منتشر میشود؟

اینجا Vice City است که در سال 2002 برای PS2 به تصویر کشیده شد. ما بی صبرانه منتظریم تا ببینیم Vice City بازی GTA 6 در PS5 و Xbox Series X چه شکلی است. (اعتبار تصویر: Rockstar Games)

 

Rockstar Games در فوریه سال گذشته به طور رسمی تایید کرد که در حال کار بر روی GTA 6 است. این به‌روزرسانی در پایین یک به‌روزرسانی انجمن GTA 5، با یک خط بیان می‌کند که «توسعه فعال برای ورودی بعدی در سری Grand Theft Auto به خوبی در حال انجام است، آشکار شد». در مورد پخش آن صحبت کنید، نه؟ با این حال، از آن زمان، ما چیز دیگری از Rockstar در هر مقام رسمی نداشته ایم.

با این حال، در 18 سپتامبر، یک لو رفتن بی‌سابقه GTA 6 شاهد بیش از 90 ویدیو و اسکرین شات از یک ساخت اولیه آلفای در حال توسعه از سطح بازی آنلاین بود. Rockstar این هک را تایید و تایید کرده است و در تلاش است تا مطالب درز کرده را از اینترنت پاک کند. طبیعتاً، اولین نگاه به Grand Theft Auto 6 جزئیات جدیدی را در مورد بازی فاش می کند - از جمله اطلاعاتی در مورد مکان GTA 6، شخصیت ها و گیم پلی بازی. بنابراین به خواندن ادامه دهید تا هر آنچه را که تاکنون در مورد GTA 6 باید بدانید را بیابید.
 

اعلام GTA 6: GTA 6 چه زمانی تایید شد؟

اعلام GTA 6: GTA 6 چه زمانی تایید شد

GTA 6 در سال 2022 تایید شد، اما Rockstar هنوز هیچ اسکرین شات رسمی یا حتی لوگوی منتشر نکرده است. (اعتبار تصویر: Rockstar Games)

اولین معرفی بازی GTA 6 در فوریه 2022 منتشر شد، زمانی که Rockstar Games به عنوان بخشی از به روز رسانی انجمن آنلاین GTA 5 و GTA GTA "به خوبی در حال انجام است" خبر داد. Rockstar با بیان اینکه Grand Theft Auto 6 در حال «توسعه فعال» است، گفت: «از طرف کل تیم ما، از همه شما برای حمایت شما تشکر می کنیم و نمی توانیم منتظر قدم گذاشتن در آینده با شما باشیم!»

در آگوست 2022، شرکت مادر Rockstar Take-Two Interactive مجدداً تأیید کرد که توسعه GTA 6 به عنوان بخشی از گزارش نتایج مالی شرکت "به خوبی در حال انجام است". استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two، وعده‌های بزرگی برای دستاوردهای GTA 6 داده است: «با توسعه نسخه بعدی سری Grand Theft Auto، تیم Rockstar Games مصمم است یک بار دیگر معیارهای خلاقانه‌ای را برای این سری تعیین کند. صنعت، و برای همه سرگرمی ها، درست همانطور که این برچسب با هر یک از نسخه های خط مقدم خود انجام داده است."

 

اخبار GTA 6

اخبار GTA 6

(اعتبار تصویر: Rockstar Games)

از زمان معرفی رسمی GTA 6 در فوریه 2022، هیچ خبر رسمی از GTA 6 وجود نداشته است، اما این بازی کلاسیک Rockstar است. البته ما نشت گسترده ای را داشتیم - که در ادامه می توانید درباره آن بخوانید - و پاسخ هایی به آن لو رفتن داشتیم، اما در غیر این صورت توسعه دهنده در مورد دنباله مورد انتظار بسیار ساکت بوده است.

 

لو رفتن GTA 6: آیا فاش شدن جدید GTA 6 واقعی است؟

لو رفتن GTA 6: آیا فاش شدن جدید GTA 6 واقعی است

ما مستقیماً به فاش شدن GTA 6 لینک نمی دهیم، بنابراین در عوض یک اسکرین شات زیبا از یک فانوس دریایی از GTA 5 داشته باشید. (اعتبار تصویر: Rockstar Games)

در 18 سپتامبر 2022، درز بی‌سابقه‌ای از GTA 6 وجود داشت که شاهد آن بودیم که ده‌ها ویدئو و اسکرین‌شات از یک ساخت‌وساز ادعایی در حال توسعه این بازی به صورت آنلاین پخش شد. آیا نمی‌دانید که آیا لو رفتن GTA 6 واقعی است؟ خب، Rockstar از آن زمان بیانیه‌ای در تایید هک منتشر کرده است: «ما اخیراً با یک نفوذ شبکه مواجه شدیم که طی آن یک شخص ثالث غیرمجاز به‌طور غیرقانونی به اطلاعات محرمانه از سیستم‌های ما دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را دانلود کرده است، از جمله فیلم‌های اولیه توسعه برای Grand Theft Auto بعدی».

 

بیانیه Rockstar ادامه می دهد: "ما بسیار ناامید هستیم که جزئیات بازی بعدی خود را به این شکل با شما به اشتراک گذاشته ایم." ما به زودی همه را دوباره به‌روزرسانی خواهیم کرد و البته، وقتی بازی بعدی آماده شد، شما را به درستی با این بازی آشنا خواهیم کرد. می‌خواهیم از همه برای حمایت مداومشان در این شرایط تشکر کنیم.»

 

در 48 ساعتی که از اولین افشای GTA 6 می گذرد، انجمن های GTA تلاش کرده اند تا تمام بقایای اسکرین شات ها و ویدیوهای به دست آمده غیرقانونی را پاکسازی کنند تا از "محو شدن توسط Rockstar" جلوگیری کنند. ردیت اختصاصی GTA 6 همچنین تمامی لینک‌ها، تصاویر و ویدیوهای لو رفته را به صورت آفلاین گرفته است و متعهد شده است که آنلاین بماند با یک شرط: "ما اجازه می‌دهیم تا بحث‌های مربوط به نشت بدون پیوست کردن اطلاعات فاش شود. ما اجازه اظهار نظر را نمی‌دهیم. که دارای پیوندهای دانلود [sic] به نشت است."

از آن زمان، Rockstar و شرکت مادر Take-Two در مورد این افشاگری صحبت کرده اند. استراوس زلنیک، مدیرعامل ناشر بازی GTA Take-Two Interactive، در تماس اخیر خود گفت که این افشاگری "بسیار ناگوار" بود، قبل از اینکه اضافه کرد "ما این نوع حوادث را واقعاً جدی می گیریم".

 

"هیچ مدرکی دال بر تصرف دارایی های مادی وجود ندارد، که این چیز خوبی است، و مطمئناً این نشت هیچ تاثیری بر توسعه یا هر چیز دیگری از این دست نخواهد داشت. اما بسیار ناامید کننده است و باعث می شود که ما بیش از پیش مراقب باشیم. مسائل مربوط به امنیت سایبری."

 

آیا بازی GTA 6 به تعویق می افتد؟

آیا بازی GTA 6 به تعویق می افتد

تصویر GTA 5 از لوس سانتوس هنوز هم پس از 9 سال قابل توجه است، بنابراین جای تعجب نیست که GTA 6 مدتی طول می کشد تا توسعه یابد. (اعتبار تصویر: Rockstar Games)

 

بلافاصله پس از نشت GTA 6 جدید، نگرانی هایی در مورد اینکه نفوذ چگونه بر توسعه مداوم بازی جدید Grand Theft Auto تأثیر می گذارد وجود داشت. Rockstar از آن زمان در بیانیه‌ای رسمی تأیید کرد که این هک بر تولید GTA 6 یا امنیت مداوم GTA 5 و GTA Online تأثیری نخواهد گذاشت. "در حال حاضر، ما هیچ گونه اختلالی در خدمات بازی های زنده خود یا هیچ تاثیر طولانی مدتی بر توسعه پروژه های در حال انجام خود پیش بینی نمی کنیم [...] کار ما در بازی بعدی Grand Theft Auto همانطور که برنامه ریزی شده ادامه خواهد داشت و ما همچنان باقی می مانند. مثل همیشه متعهد به ارائه تجربه ای به شما، بازیکنان ما، که واقعا فراتر از انتظارات شماست."

 

تاریخ انتشار GTA 6: GTA 6 چه زمانی عرضه می شود؟

تاریخ انتشار GTA 6: GTA 6 چه زمانی عرضه می شود

تاریخ انتشار GTA 6 هنوز توسط Rockstar Games تایید نشده است. این مانع کارآگاهان اینترنتی از حدس‌های علمی نشده است. منابع متعدد شایعه ای مبنی بر عرضه GTA 6 در سال 2025 را تایید کرده اند، که بخشی از انتشار اطلاعات بیشتر بود که نشان می داد Grand Theft Auto 6 در شهر مدرن امروزی ساخته می شود. همیشه عاقلانه است که با احتیاط به این نوع گمانه زنی ها برخورد کنیم، اما با توجه به افشای اطلاعات جدید GTA 6 که به نظر می رسد یک محیط مدرن Vice City را تایید می کند، شاید عرضه آن در سال 2025 کاملاً سودآور باشد.

 

با این حال، چند شایعه وجود دارد مبنی بر اینکه GTA 6 می تواند در سال 2024 عرضه شود. در ابتدا، یک مقاله بلومبرگ بیان کرد که "کارمندان فعلی و سابق راک استار بر این باورند که GTA 6 هنوز حداقل دو سال تا انتشار باقی مانده است، که پیشنهاد می کند در سال 2024 عرضه شود." پس از آن، آخرین پاسخ مایکروسافت به تحقیقات سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) در مورد خرید اکتیویژن بلیزارد در حال انجام است.

مایکروسافت در آن نوشت: "انتظار می‌رود که Grand Theft Auto VI مورد انتظار در سال 2024 عرضه شود."

بنابراین شاید تاریخ انتشار GTA 6 نزدیک‌تر از آن چیزی است که ما انتظار داریم؟

 

چرا GTA 6 اینقدر طول می کشد؟

چرا GTA 6 اینقدر طول می کشد

موفقیت بی سابقه GTA Online و توسعه Red Dead Redemption 2، Rockstar را در دهه گذشته مشغول نگه داشته است. (اعتبار تصویر: Rockstar Games)

 

بسیاری از شما تعجب می کنید که چرا GTA 6 اینقدر طول می کشد تا عرضه شود. حقیقت این است که بین موفقیت GTA 5 و GTA Online، بدون توجه به گستره Red Dead Redemption 2، جای تعجب نیست که Rockstar وقت خود را می گیرد. این استودیو زمانی که تایید کرد که GTA 6 در حال توسعه است، به همین اندازه گفت. Rockstar تمام تلاش خود را کرد و به "طول عمر بی سابقه GTA 5" اشاره کرد - که در نه سال گذشته چندین بار به روز شده و دوباره منتشر شده است.

 

مکان GTA 6: آیا GTA 6 تنظیمات Vice City را دارد؟

مکان GTA 6: آیا GTA 6 تنظیمات Vice City را دارد؟

هتل بدنام Ocean View، همانطور که در Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition دیده می شود (اعتبار تصویر: Rockstar Games)

مکان GTA 6 مدت هاست که حدس زده می شود، اما به نظر می رسد که ما واقعاً به Vice City برمی گردیم. Rockstar تایید کرده است که تصاویر لو رفته از گیم پلی GTA 6 واقعی هستند، به این معنی که ما حس بهتری از شهر و محیط داریم. برای شروع، یک صفحه یک سیستم راه آهن زیرزمینی را نشان می دهد که عبارت "Vice City Metro" در کنار آن چاپ شده است، در حالی که بینندگان چشم عقاب ممکن است حتی نقاط آشنای GTA 3 را مشاهده کرده باشند: Vice City مانند باشگاه مالیبو، هتل Ocean View، هائیتی کوچک. ، و Vice Beach.

 

طبیعتاً این شهر در مقایسه با آخرین باری که از آن بازدید کرده اید متفاوت به نظر می رسد. Grand Theft Auto: Vice City در سال 1986 روی می‌دهد و همه نشانه‌ها حاکی از مدرن بودن محیط GTA 6 است. فلوریدا، اما اگر این کافی نبود، کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که شخصیتی به مرگ مدیر اجرایی LifeInvader اشاره می کند که توسط مایکل دی سانتا کشته شد – بنابراین به نظر می رسد که GTA 6 پس از وقایع GTA 5 تنظیم شده است.

 

نقشه GTA 6

نقشه GTA 6

تصویری از Vice City از Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition (اعتبار تصویر: Rockstar Games)

در حالی که نقشه نهایی GTA 6 هنوز نشان داده نشده است، برخی از شاخص‌ها از ویدیو و صفحه‌های نمایش فاش شده وجود دارد که نشان‌دهنده فضای بازی است که فراتر از محدوده Vice City کشیده شده است. تقریباً به همان روشی که Rockstar در Los Santos بین Grand Theft Auto: San Andreas و GTA 5 گسترش داد، به نظر می‌رسد تعدادی از اسکرین شات‌های فاش شده مناطق کاملاً جدیدی از Vice City را نشان می‌دهند. همانطور که ممکن است بدانید، Vice City خود به طور آزاد بر اساس میامی است و اکنون گمانه زنی هایی وجود دارد که GTA 6 به سمت جنوب به سمت Everglades (یک تالاب) و فلوریدا کیز (رشته ای از جزایر گرمسیری) پیش خواهد رفت. اکنون، "Gator Keys" در GTA اصلی: Vice City به عنوان بخشی از یک پخش رادیویی مورد اشاره قرار گرفت، اما مکان هرگز در بازی نشان داده نشد. اگر اسکرین‌شات‌ها نشان می‌دهند که ما فکر می‌کنیم، انتظار داریم نقشه GTA 6 حاوی ترکیبی از انواع محیط باشد.

 

جالب است که طرفداران متقاعد شده اند که نقشه GTA 6 بسیار بزرگتر از نقشه GTA 5 خواهد بود. با استفاده از مختصات GTA 6 لو رفته، طرفداران ساب ردیت GTA 6 سعی در ترسیم نقشه خود دارند و بعداً شروع به دوخت نقشه GTA 6 با استفاده از گوگل کردند. زمین و رنگ. مردم باهوش

 

شخصیت های GTA 6: آیا یک قهرمان زن GTA 6 وجود خواهد داشت؟

شخصیت های GTA 6: آیا یک قهرمان زن GTA 6 وجود خواهد داشت؟

حمله دو شخصیت به یک مکان ثابت در GTA Online (اعتبار تصویر: Rockstar Games)

 

اکنون چند ماه است که شایعه شده است که Rockstar در حال کار بر روی اولین قهرمان زن GTA 6 است – حداقل، اولین بار برای این سری در دوران 3D. گزارش بلومبرگ از اوایل سال جاری، که فرهنگ در حال تغییر شرکت را در Rockstar North بررسی می‌کرد، برای اولین بار این خبر را گزارش کرد - و از آن زمان توسط نشت GTA 6 تأیید شد. در فیلم‌های اولیه توسعه، می‌توانیم دو شخصیت جدید GTA 6 قابل بازی را ببینیم.

 

نام‌های در حال توسعه برای شخصیت‌ها Jason و Lucia هستند، و به نظر می‌رسد که سیستم تغییر شخصیت از GTA 5 تا حدودی در حال بازگشت است. یکی از کلیپ‌های فاش شده نشان می‌دهد که این زوج با هم از یک غذاخوری سرقت می‌کنند، در حالی که بازیکن کنترل یکی از شخصیت‌ها را در اختیار دارد و دیگری توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود. در یک کلیپ دیگر، ما شاهد تعویض کاراکترها هستیم – اگرچه تقریباً آنی است، به جای تغییر آهسته چشم انداز همانطور که در GTA 5 دیده می شود.

 

گیم پلی GTA 6

گیم پلی GTA 6

GTA 5 زندگی شهری قابل توجهی داشت، و بنابراین ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم Rockstar چگونه این عنصر از جهان باز را برای GTA 6 بهبود می بخشد. (اعتبار تصویر: Rockstar)

از آنجایی که Rockstar هنوز تریلر GTA 6 را منتشر نکرده است، برای ما دشوار است که با قاطعیت بگوییم این بازی جدید چگونه بازی خواهد کرد و چگونه در Grand Theft Auto 5 نوآوری خواهد کرد. با این حال، از فیلم های اولیه توسعه که به بیرون درز کرد، مشخص است که Rockstar حداقل در حال بررسی و آزمایش برخی از مکانیک های جدید است. به عنوان مثال، به نظر می رسد که سری جدیدی از مکانیک های مخفی کاری معرفی شده است - با فیلم هایی که شخصیت هایی را در حال خزیدن در حالت مستعد و حتی حمل اجساد نشان می دهد.

 

علاوه بر این، چرخ اسلحه - که برای GTA 5 بازسازی شده بود - تا حدودی در حال بازگشت است و فیلم های فاش شده نشان می دهد که Rockstar در حال معرفی آیتم های جدید برای سلامتی مانند مسکن ها است. ما همچنین می‌توانیم ببینیم که سیستم Five Star 'Wanted' در حال بازگشت است و VCPD روال‌های هوش مصنوعی را برای ردیابی جیسون و لوسیا پس از اینکه شما در رادار آنها قرار می‌دهید بهبود بخشیده‌اند.

 

در حالی که منتظر GTA 6 هستیم، چرا به یکی از بهترین بازی های Rockstar در تمام دوران یا یکی از این بازی های بزرگ مانند GTA نرویم. در صورت عدم موفقیت، با این تقلب های مفید GTA 5 کمی هرج و مرج ایجاد کنید.


1 دیدگاه

عکس پروفایل (سعید رحیمی)
سعید رحیمی
۰۶ فرو، ۱۴۰۲ در ۰۲:۴۴:۰۲

جی تی ای 6 واقعا کی میاد؟ کسی میدونه؟؟؟!

لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید
ورود ثبت نام

اشتراک گذاری